در جلسه اي كه چند طلبه ي اهل سنت حضور داشتند يكي از آنان با قيافه اي حق به جانب گفت : چرا شما شيعيان ، ابوطالب پدر امام علي (عليه السلام )را مسلمان مي دانيد ، در حالي كه او مسلمان نبوده و در حال كفر از دنيا رفته است کافر همه را به کيش خود پندارداينطور که شما ميگوئيد تمام پيامبران الهي و پيروانشان هم مسلمان نبوده اند فقط از دره عقب شما وهابي ها و عمريها مسلمانيد دره عقب گفتم : خطبه ي عقد پيامبر (صل الله عليه و آله ) و حضرت خديجه (سلام الله عليها ) را چه كسي خوانده است
گفت : نمي دانم گفتم آفرين شما کي ميدانيد که اين دوميش باشد هميشه نادانيد گفتم : در كتاب نوراليقين نوشته شده است كه خطبه ي عقد پيامبر (صل الله عليه و آله ) و حضرت خديجه(سلام الله عليها) را ، حضرت ابوطالب (عليه السلام ) خوانده است و خطبه ي عقد ، با اين جمله شروع شد : الحمد لله الذي جعلنا
گفتم : اگر ابوطالب (عليه السلام )كافر و بت پرست بود چرا نگفت : الحمد للات يا الحمد للعزي . چرا به دو بت بزرگ ، قسم نخورد و به خداوند قسم خورد . و در ادامه مي فرمايد: والله بعد هذا نباء عظيم و ... باز هم به خداوند قسم مي خورد نه به لات و عزي . حال كه ابوطالب (عليه السلام ) در چند جا از الله نام مي برد نه بت ها ، پس چگونه مي گوييد او كافر و بت پرست بوده ؟
گفتم : من سوالي از شما دارم : آيا از نظر فقهي جايز است كه يك فرد كافر ، خطبه ي عقد دو مومن را بخواند ؟ اگر بخواند چه حكمي دارد ؟ گفت : نه ، نمي تواند بخواند و اگر بخواند عقد واقع نمي شود
گفتم : برادران ! شما كه مي گوييد ابوطالب (عليه السلام )كافر بوده معنايش اين است كه نكاح پيامبر ( صل الله عليه و آله ) با خديجه ي كبري (سلام الله عليها ) شرعي نبوده و اين بزرگترين توهين به پيامبر (صل الله عليه و آله ) است و هر کس به پيامبر توهين کند کافر است !!!
ادامه دادم و گفتم خطبه ازدواج پيامبر و امام را فقط يک پيامبر و امام ميتواند بخواند و نماز ميت هم همينطور علي نماز بر جسم پيامبر خواند در حالي که ابوبکر و عمر و عثمان در محل يهوديان بني ساعده با خيانت به پيامبر و علي جانشين تائين نمودند : خداوند در قرآن مي فرمايد : ان تنصر الله ينصركم و يثبت110 اقدامكم 26 ياري کردن علي . ياري كردن خدا ، به دو صورت است